sobota, 16 lipca 2016

Miesiąc w Holandii!

Cześć dziewczyny

Na początku lipca wyjechałam do Holandii na 4 tygodnie, dlatego też mam bardzo mało czasu na bloga, za co przepraszam. Do Holandii przyjechałam do pracy i są to moje 4 wakacje tu. Pierwszy raz pojechałam pod koniec maja 2013r. od razu po maturze i zostałam tam prawie 4 miesiące i były to moje jedne z lepszych wakacji. Mieszkam w małej miejscowości Bunschoten, ok 30 km od Amsterdamu :)


 Jeżeli kogoś by interesowało więcej na temat takiej wakacyjnej pracy, to dajcie znać, a napiszę o tym post. Może ktoś z was się taką propozycją wakacji zainteresuje i pojedzie tam na przyszłe wakacje. Jest to naprawdę fajne połączenie pracy i wakacji :)


Zawsze pod koniec pobytu w Holandii jadę do Primarku gdzie kupuję masę ubrań i dodatków! Tego najbardziej się nie mogę doczekać, na pewno zrobię o tym post po powrocie, a co za tym idzie to odbędzie się wielka wyprzedaż szafy na vinted, żeby nowe ubrania znalazły miejsce w szafie :)


17 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takiego wyjazdu! Primark to moje sklepowe marzenie, haha :P


    http://peensieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w srode wylatuje na dwa tygodnie do Holandii ,pod Tilburg nie wiem czy kojarzysz :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym żebyś zrobiła post na temat tej pracy w Holandi. W przyszłym roku już będe miała 18 lat i chciałabym gdzieś zarobić większe pieniądze, może udałoby mi się wyjechać na takie wakacje połączone z pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiego wyjazdu :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę takiego wyjazdu, nigdy nie byłam w Holandi, może kiedyś uda mi się tam pojechać, mój chłopak był ale tylko w delegacji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda zachęcająco, ja na razie jakoś nie zabieram się do pracy, ale za rok czemu nie.
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjazdu zazdroszczę ! W Holandii byłam 2 razy i były to jedne z lepszych wakcji ;) Z chęcią poczytam na temat pracy.



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
      


    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez chcę udać się do Holandii, zazdroszcze :)

    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ja takze jestem zainteresowania postem odnoszacym sie do pracy w Holandii ;3
    ciekawa fotorelacja :)
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe:) Śliczy masz uśmiech!

    Obs za obs? J ajuz obserwujue i zapraszam do mnie:*

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje ;)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna opcja, chciałabym się dowiedzieć więcej na temat tej pracy, np gdzie zaczynałaś szukać tej możliwości
    czekam na post o tym, mam nadzieję, że zrobisz ^^
    oraz na post o nowościach modowych

    obserwuję :)
    https://dezmansowaaa.blogspot.com
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm napislas ze obserwujesz ale jakos nie widze ciebie w moich obs ;) z tego tez powodu cofnelam obserwacje ;)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już nie mój problem, bo ja obserwuję Ciebie od jakiegoś czasu ale również cofnę obserwację, a jeżeli obserwujesz tylko dla liczby obserwacji to współczuje :)

      Usuń