niedziela, 20 listopada 2016

Moje współprace

Cześć!

Chciałabym wam pokazać z kim ostatnio nawiązałam współpracę i opowiedzieć wam trochę o tych markach i produktach. Zacznę od ostatniej, ponieważ jeszcze trwa do niej zniżka. Linki do firm w nazwach :)

1. Oshe jest to piękna biżuteria, dostałam kilka bransoletek, łańcuszków i choker. Naprawdę dobra jakość, a ceny wahają się od 4,90 do 19,90 więc biżuteria na każdą kieszeń, a do końca listopada mam zniżkę 30% na hasło: aladejewska. :)


2. Promees piękne ramiączka ozdobne od firmy, której chyba nie muszę wam przedstawiać :) 

3. Akvo smak lata zamknięty w puszcze. Owocowe napoje gazowane bez dodatku cukru, pyszne!

4.Oillan to recepta na skuteczne i bezpieczne przywrócenie równowagi skórze suchej, podrażnionej, wrażliwej i alergicznej. Kosmetyki można nabyć w aptekach.

5. Julimex polska marka produkująca bieliznę oraz akcesoria do bielizny.


To tylko część moich współprac,nie będę dodawać wszystkich ponieważ nie chce was zanudzać bardzo długim postem. A wy z kim współpracujecie? Chwalcie się w komentarzach. Buziaki! :*


7 komentarzy:

  1. Muszę się przyjrzeć Promees i Julimex. Uwielbiam takie dodatki ;) Te ostatnie na pewno przydadzą mi się na wesele koleżanki, bo nigdy nie umiem znaleźć biustonosza odpowiedniego do sukienki (np. z głębokim dekoltem z tyłu). A takie jak z Promees marzą mi się już od jakiegoś czasu, ale nadal się waham ;) Nie wiem czy jestem aż tak odważna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak początki z hybrydami? Sama zastanawiam się już od jakiegoś czasu, ale trochę się boję, że po kilku nieudanych próbach się poddam.

      Usuń
  2. Your zits skin care products set need to be comprised, now not just of pimple curing formulation, however additionally http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie współpracuję z nikim, ale oczywiście powoli się przymierzam. Mają cudowną biżuterię, ale nie mogę ich znaleźć w internecie. :(

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądając mojego bloga można zauważyć z kim współpracuję :)
    Życzę Ci magicznych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych współprac. Ja współpracuję głównie z chińskimi stronkami, ale uważam to w stu procentach jako dodatek i rzecz dzięki której mam w czym robić zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Do północy 25.12 trwa także grupowe rozdanie na moim blogu: http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2016/12/swiateczne-rozdanie-wygraj-jeden-z-5.html

    OdpowiedzUsuń