sobota, 17 września 2016

Aliexpress

Witajcie!

Chciałabym poruszyć temat zakupów na Aliexpress, ponieważ zapanował szał wśród moich znajomych na zakupy na tym chińskim portalu. No i oczywiście jestem ciekawa czy ktoś z was też tam kupuje i jakie macie zdanie na ten temat. Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą wklejam link żeby mogli przybliżyć sobie temat. http://pl.aliexpress.com/

Na początku nie byłam przekonana co do zakupów tam, ale jak przyszła do mnie pierwsza paczka to zmieniłam zdanie :) Wiadomo czas oczekiwania może zniechęcić, ponieważ wynosi jakieś 25-60 dni, no ale wysyłka jest darmowa, więc naprawdę za zakupy płacimy grosze. Do tej pory zamówiłam tam 9 paczek, z czego 6 dotarło więc chyba nie jest tak źle. Zamówiłam dużo biżuterii, pędzle do makijażu, matowy błyszczyk, paletkę cieni do powiek, pendrive i case na telefon. Poniżej wstawię zdjęcia i podzielę się swoją opinią na ich temat.

1. Paletka cieni ok 11 zł. Jest świetna, cienie są trwałe i kolory dokładnie jak na zdjęciu.

2. Świnka pendrive, zakochałam się w jej wyglądzie, pojemność 16gb za niecałe 15 zł
3. Biżuteria, około 2 zł za naszyjnik, zamówiłam jeszcze dużo różnych bransoletek i pierścionków.
4. Zestaw pędzli, ok 11 zł. Są świetne, włosie nie wypada, jest miękkie, nie drażni cery.


A wy macie jakieś doświadczanie w zakupach tam? Jestem bardzo ciekawa waszych opinii na ten temat:) Buziaki!



9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy sklep, pierwszy raz o nim słysze. Super post :)
    pozdrawiam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także tam kupuje ! Ostatnio zakupiłam koronkowy biustonisz, mój ulubiony też około 11 zł kosztował, dobrze wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool stuff :D I like the pig usb xD and the brushes seem nice, I have to get some :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako, że wszyscy szaleją na punkcie ten strony to boje się na nią wejść, że wykupie połowę rzeczy :P
    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. W przyszłym miesiącu pewnie się skuszę na zakupy na tej stronie, jednak lekko się obawiam bo jeszcze nigdy nie zamawiałam nic z zagranicznych stron :/ zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio zamówiłam sobie kilka casów i nie mogę doczekać się aż przyjdą :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej stronce, ale w sumie coś mnie w niej zachęca i sobie ją obczaję :)

    Zapraszam do siebie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupowałam kilka rzeczy i ogólnie byłam zadowolona. Uwielbiam pędzle z aliexpress! Koleżanka ma dwie palety i bardzo sobie chwali ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń