niedziela, 8 stycznia 2017

Ateny

Hej!
Trochę mnie tu nie było, ale końcówka roku była baaardzo aktywna, dwa wyjazdy do Aten, dodatkowa praca, świąteczny szał zakupowy itp.
Chciałabym wam opowiedzieć trochę o Atenach. Moja siostra pojechała na Erasmusa na pół roku właśnie tam i żal nie skorzystać i nie polecieć do niej (loty są naprawdę tanie, a nocowałam u siostry więc naprawdę korzystnie). Pierwszy raz poleciałam do niej na 5 dni pod koniec listopada razem z moim ukochanym. A drugi raz z rodzicami polecieliśmy do siostry w wigilię, żeby spędzić święta razem :)

Co warto zwiedzić w Atenach?
1. Przede wszystkim Akropol!!!  Bardzo mi się tam podobało, zrobiłam masę zdjęć, bo widoki są naprawdę nieziemskie.
2. Monastiraki klimatyczny rynek z knajpkami i sklepami, doskonałe miejsce żeby spędzić wieczorem czas wspólnie w knajpkach.
3. Wzgórze Filopapposa, chyba najlepszy punkt widokowy w Atenach, położony wyżej niż Akropol, co daje możliwość zobaczenia ponoramy Aten.
4. Stadion Panateński
5. Hellenic motor museum, coś dla fanów motoryzacji
6. Anafiotika, chyba najbardziej urocza część Aten, piękne wąskie białe uliczki z domkami, atmosfera tego miejsca jest naprawdę wyjątkowa.
Czas na trochę zdjęć z podróży :)















6 komentarzy:

  1. Genialne miejsca! Zazdroszczę takich super wspomnień! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś super wycieczkę ;) Byłam w Grecji na wakacje 3x ale nigdy w Atenach, muszę to nadrobić. Erasmusy są super, raz byłam we Francji i chcę znowu jechać, polecam wszystkim!

    Piękne zdjęcia z podróży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe miejsce,śliczne zdjęcia :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam w Atenach w zeszłym roku ♥ Przepiękne miejsce :)
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, też chętnie wybrałabym się tam <3 :) Śliczne zdjęcia, a wymienione pozycje są na pewno piękne na żywo

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy niestety nie byłam w Atenach, ale chciałabym się tam wybrać!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń