wtorek, 16 maja 2017

Przygoda z przedłużaniem rzęs

Hej! 

Chciałabym wam opowiedzieć o mojej przygodzie z rzęsami. Już od 2 lat noszę sztuczne rzęsy i nie wyobrażam sobie żebym miała je zdjąć i codziennie rano się malować, a wieczorem zmywać ten tusz. Od roku myślałam o zrobieniem kursu przedłużania rzęs, przeglądałam strony instruktorek w Trójmieście, aby wybrać tę najlepszą. Wybór padł na markę Noble Lashes, ponieważ sama nosiłam rzęsy tej marki i byłam bardzo zadowolona. Wybrałam kurs dwudniowy, bo uważam, że jeden dzień to za mało żeby się wszystkiego nauczyć. Wbrew pozorom to wcale nie jest takie łatwe jak się może wydawać, bo co to niby za problem przykleić sztuczną rzęsę do naturalnej?! Otóż jest to bardzo trudne, wymaga dużej precyzji i cierpliwości.Czasami przychodziła chwila zwątpienia czy na pewno dam radę, ale dziś już nie żałuję. Traktuję to jako pracę dodatkową i pasję jednocześnie. Poniżej wstawiam kilka moich prac. 







Dziewczyny z Trójmiasta zapraszam na aplikacje rzęs do Sopotu :) 

8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ile kosztuje taki kurs?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Koszt kursu zależy od firmy oraz miasta, ale ceny za porządny kurs wahają się od 1200 do 2000zł.

      Usuń
  2. Fajnie, że odnalazłaś swoją pasję :)

    Obserwujemy? :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/summer-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. planuję sobie w przyszłości przedłużyć rzęsy :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/sunday-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nice post!
    if you pick up dresses,glamchase 25 dresses reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń